مركز شباب بولاق
مرحبا بك في موقع مركز شباب بولاق
نرجوا التفاعل معنا والمساهمه بمواضيعك
سجل وبعد التسجيل فعل حسابك بنفسك في اميلك الشخصي
مع تحيات اداره الموقع احمد سعودي
مركز شباب بولاق
مرحبا بك في موقع مركز شباب بولاق
نرجوا التفاعل معنا والمساهمه بمواضيعك
سجل وبعد التسجيل فعل حسابك بنفسك في اميلك الشخصي
مع تحيات اداره الموقع احمد سعودي
مركز شباب بولاق
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مركز شباب بولاق

بولاق ابو العلا رمز الحضاره

البوابةالرئيسيةالمنشوراتأحدث الصورقران كريمالتسجيلدخولالعاب اون لاينالعابشات ودرشه
اهلا بكم في موقع مركز شباب بولاق - ونرجوا ان تستمتعوا معنا- مدير الموقع / احمد سعودي مشرف الحاسب الالي بالمركز -ت 01223834149

اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا

الثعلب
amaaamy
ahmed shepl
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ahmed shepl
مشرف قسم
مشرف قسم
ahmed shepl

انا من بلده : cairo
ذكر السرطان الحصان

اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا Empty
مُساهمةموضوع: اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا   اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا Icon_minitime1السبت ديسمبر 18, 2010 4:55 am

الانتشار المباشر للموقع يشبه فكرة التسويق المباشر وهي اذا كان عدد الاعضاء المشرفين 10 وكل عضو منهم نشر الموقع ل5 افراد غير اعضاء كل اسبوع اصبح كل اسبوع في 100 عضو جديد وكل فرد من ال100 عضو الجداد ينشر الموقع ل5 كل اسبوع اصبح عندنا كل اسبوع 500 عضو جديد ارجو اقتراح الفكرة علي المشرفين واقتراح شئ يرغب الاعضاء الجديدة في الاشتراك في الموقع
ahmed shepl
مشرف قسم
مشرف قسم
ahmed shepl

ذكر السرطان الحصان

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا   اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا Icon_minitime1السبت ديسمبر 18, 2010 4:56 am

ارجو الرد
amaaamy
المدير العام
المدير العام
amaaamy

انا من بلده : مصر
ذكر القوس الثور

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا   اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا Icon_minitime1السبت ديسمبر 18, 2010 5:03 am

فكره رائعه وسوف يتم طرح تلك الفكره في الاجتماع القادم انشاء الله
شكرا لك يا احمد علي اهتمامك الكبير بالمنتدي
اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 346683
https://shbabpolak.7olm.org
ahmed shepl
مشرف قسم
مشرف قسم
ahmed shepl

ذكر السرطان الحصان

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا   اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا Icon_minitime1السبت ديسمبر 18, 2010 7:06 am

العفو دا واجبنا
الثعلب
المراقب العـــام
المراقب العـــام
الثعلب

ذكر الثور الحصان

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا   اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا Icon_minitime1الثلاثاء ديسمبر 28, 2010 8:52 am

فكر جميل وجديد وان شاء الله تتنافس
وشكرا
اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 57529
مصطفى حافظ
hanyogo
نائب المدير
نائب المدير
hanyogo

ذكر الاسد الثور

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا   اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا Icon_minitime1الثلاثاء ديسمبر 28, 2010 4:29 pm

اولا خلينى اشكرك على المجهود الرائع الذى تقوم به فى منتدنا الرائع بك وبمن فيه
ثانيا فكرتك فى حد ذاتها فكرة جميله وان دلت تدل على اهتمامك وحبك للمنتدى
ثالثا انا معاك فى كل اللى بتقوله بس لازم اى احد ينشر هذا الموقع الرائع لازم يكون عندة ادوات للاقناع زى بالظبط مندوب المبيعات يعنى مثلا لما يتكلم احد معاك بخصوص المنتدى ممكن تقوله انه منتدى هتلاقى فيه كل اللى انت عايزة من ثقافه ومعرفه وترفيه الخ الخ وطبعا الكلام دة صحيح لانه هيخش ويلمس دة بنفسه وبالتالى هيقوم بالتسجيل فورا وهكذا
وطبعا انت عارف ان منتدنا فى الفترة الماضيه بفضل الله قد تم التعديل عليه وتنظيم اشياء به قام بها الاستاذ احمد سعودى بارك الله فيه هو ومعاونيه وذلك من خلال الاجتماع الاسبوعى الذى يتواصلون به وطرح الافكار وبحث ما هو جاد ومفيد ومن هذا المنطلق اعتقد ان فكرتك ستحظى اهتمام الجميع مع اضافه بعض التعديلات او الاضافات لتفعيلها
واجعلو الامر شورى بينكم
والله المستعان
اخوك
هانى

اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 857288
ahmed shepl
مشرف قسم
مشرف قسم
ahmed shepl

ذكر السرطان الحصان

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا   اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا Icon_minitime1الثلاثاء ديسمبر 28, 2010 11:48 pm

استاذ هاني منور الدنيا كلها ربنا يكرمك ويرضي عنك فكرتي تتبع اسلوب التشويق والترغيب ومن المفنرض ان الشباب يتعلمو كيفيه الحديث مع الاخرين وفكرتي دي زي ما هي من اجل المنتدي فهي ايضا من اجل شبابنا ودفعهم علي التواصل مع الاخرين بشكل يرقي باسلوبهم وعقولهم باذن الله يكون في كل دا بس بعد الامتحانات
علي فكرا انا باحضر الاجتماعات
hanyogo
نائب المدير
نائب المدير
hanyogo

ذكر الاسد الثور

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا   اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا Icon_minitime1الأربعاء ديسمبر 29, 2010 4:36 pm

ahmed shepl كتب:
استاذ هاني منور الدنيا كلها ربنا يكرمك ويرضي عنك فكرتي تتبع اسلوب التشويق والترغيب ومن المفنرض ان الشباب يتعلمو كيفيه الحديث مع الاخرين وفكرتي دي زي ما هي من اجل المنتدي فهي ايضا من اجل شبابنا ودفعهم علي التواصل مع الاخرين بشكل يرقي باسلوبهم وعقولهم باذن الله يكون في كل دا بس بعد الامتحانات
علي فكرا انا باحضر الاجتماعات

الدنيا منورة بيك انت يا حبيبى وصدقنى انا فرحان بيك قوى ومبروك على التميز وكمان احب ان ابدى اعجابى باسلوبك فى الكلام والرد وهذا ان دل يدل على شخصيه متفتحه وقابله دائما للتطور
اتمنى لك النجاح والتوفيق فى الامتحانات
اخوك
هانى

اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 895551 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 895551 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 895551 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 895551 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 895551 اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 895551
ahmed shepl
مشرف قسم
مشرف قسم
ahmed shepl

ذكر السرطان الحصان

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا   اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا Icon_minitime1الخميس ديسمبر 30, 2010 12:06 am

ربنا يرضي عن حضرتك حقيقي مش عارف اقول لحضرتك ايه كلام جميل وشهادة اعتز بيها وديما الي يقيم شخصية بهذا المنطق وهذه الطريقة بيكون افضل منها بكثير جزاك الله خيرا انا اقل من هذا الوصف بكثير يا رب اوصل للمرحلة الي حضرتك بتوصفني بيها
اخوك احمد حافظ
سيد الكبير
بولاقي مبتدا
بولاقي مبتدا
سيد الكبير

ذكر الحمل الكلب

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا   اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا Icon_minitime1الخميس ديسمبر 30, 2010 7:52 am

انا عندي فكره احسن
ممكن نخلي الاعضاء يزودو عدد المواضيع ده بيخلي نسبه الزوار للمنتدي اكثر
والطريقه ان كل عضو يحط مثلا 10 مواضيع في اليوم يبقي عندنا 300 موضوع في الشهر
ولو عندنا 100 عضو يبقي عندنا 3000 موضوع في الشهر
وهكذا ده بيخلي عدد الاعضاء والزوار للمنتدي اكثر
وشكرا
سيد الكبير
ahmed shepl
مشرف قسم
مشرف قسم
ahmed shepl

ذكر السرطان الحصان

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا   اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا Icon_minitime1الخميس ديسمبر 30, 2010 10:41 am

ممكن بس من الصعوبة ان كل واحد يحط 10 مواضيع يوميا يعني نظرا لانعدام الوقت
hanyogo
نائب المدير
نائب المدير
hanyogo

ذكر الاسد الثور

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا   اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا Icon_minitime1الخميس ديسمبر 30, 2010 5:07 pm

سيد الكبير كتب:
انا عندي فكره احسن
ممكن نخلي الاعضاء يزودو عدد المواضيع ده بيخلي نسبه الزوار للمنتدي اكثر
والطريقه ان كل عضو يحط مثلا 10 مواضيع في اليوم يبقي عندنا 300 موضوع في الشهر
ولو عندنا 100 عضو يبقي عندنا 3000 موضوع في الشهر
وهكذا ده بيخلي عدد الاعضاء والزوار للمنتدي اكثر
وشكرا
سيد الكبير

اشكرك يا عرب على الاقتراح الجميل دة بس انا لى تحفظ وهو ان ليست قيمه المشاركه بعدد المواضيع ولكن بجوهرها ومدى الاستفادة منها عارف كدة ممكن المنتدى يتملى بواضيع 70% منها طز فش انت تعرف المثل اللى بيقول
ضربه بالمرزبه احسن من 10 بالشاكوش هو دة اللى بتمناة للمنتدى قيمه الموضوع وليس عدد المواضيع
اتمنى تكون فهمت قصدى وانا بشكرك قوى على الاهتمام وطرح الافكار الجيدة
فأختلاف الرأى لا يفسد للود قضيه

اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 45450
hanyogo
نائب المدير
نائب المدير
hanyogo

ذكر الاسد الثور

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا   اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا Icon_minitime1الخميس ديسمبر 30, 2010 5:09 pm

ahmed shepl كتب:
ربنا يرضي عن حضرتك حقيقي مش عارف اقول لحضرتك ايه كلام جميل وشهادة اعتز بيها وديما الي يقيم شخصية بهذا المنطق وهذه الطريقة بيكون افضل منها بكثير جزاك الله خيرا انا اقل من هذا الوصف بكثير يا رب اوصل للمرحلة الي حضرتك بتوصفني بيها
اخوك احمد حافظ

شكرا ليك يا حبيب قلبى ومرسى على ذوقك وبعدين انا لامس اسلوبك من غير ما اشوفك
تمنياتى لك بالنجاح فى الامتحانات
اخوك
هانى
اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 45450
ahmed shepl
مشرف قسم
مشرف قسم
ahmed shepl

ذكر السرطان الحصان

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا   اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا Icon_minitime1الجمعة ديسمبر 31, 2010 2:52 am

انا مع استاذ هاني في الراي فعلا المواضيع القليلة والقيمة في ذات الوقت افضل من عدد كبير من المواضيع واغلبهم مش مهمين ... شكر خاص لاستاذ هاني
ابو زياد
بولاقي تو ستار
بولاقي تو ستار
ابو زياد

انا من بلده : فلسطين- غزه
ذكر السرطان الماعز

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا   اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا Icon_minitime1الأربعاء يناير 12, 2011 12:02 pm

بارك الله فيك موضوع كتير مهم
اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا 146935
ahmed shepl
مشرف قسم
مشرف قسم
ahmed shepl

ذكر السرطان الحصان

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا   اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا Icon_minitime1الأربعاء يناير 12, 2011 3:39 pm

ابو زياد حبيب قلبي انا فرحان جدا بتعليقك لانك من بلد الاحبه فلسطين اهلي واحبابي يا رب تكون بخير
mido.fanta
مشرف قسم
مشرف قسم
mido.fanta

انا من بلده : مصري وفخور
ذكر العذراء الماعز

مُساهمةموضوع: رد: اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا   اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا Icon_minitime1الأربعاء يناير 12, 2011 6:23 pm

الفكرتين احسن من بعض واحنا ممكن ننفذ الفكرتين وانا عملت خطوه ايجابيه ونزلت المنتدى وشهرته على الفيس الكلام ده من اسبوع تقريبا بس المهم ان الناس بيدخلو اى منتدى منتظرين الشات بتاع المنتدى وعلى فكره قريبا سوف نسمع خبر مهم على المنتدى وسوف نزيد عدد الزوار تلات اضعاف تقريبا بس دعواتكم معانا

اقتراح لمضاعفة عدد اعضاء الموقع اسبوعيا
صفحة 1 من اصل 1